Subject: Ed: Vanasadama D-terminali ja lähiala DP müra mõõtmiste protokoll
From: "Liis Korp" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Nov 2024 09:32:30 +0200

Tere

Palun registreerida.

Saatja: Kristiina Sai <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 19. november 2024 16:13
Adressaat: Liis Korp <[email-masked]>
Teema: Vanasadama D-terminali ja lähiala DP müra mõõtmiste protokoll

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kajaja Acoustics OÜ teostas Vanasadama D-terminali DP alas müra mõõtmised 
ning protokoll manuses. Kuna soovitud müra mõõtmise ajavahemik oli pikk 24h, 
siis mõõtmiste tellimisel selgus, et mõõtmisseadmete turvalisuse huvides 
polnud päris nendes punkides võimalik mõõta, mida omavahel allpool kokku 
leppisime.

Pos 1 puhul kinnitati mikrofon lähedal oleva ärihoone aknale ning pos 2 
puhul pandi mikrofon lähedal olevas parklas auto katusele. Lisaks selgus 
mõõtjaga rääkides, et nö asenduskohas pos 1 puhul tekib mõõtepunktis 
peegeldus, mida peab lõpptulemuse dBA-st maha arvutama ning antud punktis 
pole võimalik mõõta (sh Uus-Sadama tn läheduse tõttu) ainult sadama 
tegevuse/tööstusmüra nagu algne mõte oli, vaid seal on siiski lisaks ka 
liiklusest tulenev müra.

Kas antud kujul müra mõõtmiste protokoll Terviseametile sobib? Või peaksime 
pos 1 kohta tellima uued mõõtmised, kus mikrofon oleks nt auto katusel?

Tagasisidet ootama jäädes

Kristiina Sai

Kinnisvara projektijuht

AS Tallinna Sadam

Tel 53003916

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.ts.ee/> www.vanasadam.ee

 <http://www.ts.ee/> www.ts.ee

 <http://www.ts.ee/>     <https://www.linkedin.com/company/port-of-tallinn/> 
<https://www.facebook.com/portoftallinn> 
<https://www.instagram.com/toomelinnasadamasse/>

From: Liis Korp <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: teisipäev, 1. oktoober 2024 15:43
To: Kristiina Sai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Vanasadama D-terminali ja lähiala DP müra mõõtmised

Tere

Mõõtmispunktid sobivad ning mõõteprotokoll sobib!

Lugupidamisega

Liis Korp

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5552 5830

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: Kristiina Sai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 1. oktoober 2024 14:21
Adressaat: Liis Korp <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vanasadama D-terminali ja lähiala DP müra mõõtmised

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Vastavalt telefonivestlusele saadan mõõtmiste lähteülesande 
kooskõlastamiseks. Mõõtmisi planeerime D-termnali DP alas kahes kohas: 
mõõtepunkt nr 1, mis oleks rohkem sadama tegevuse mõjusfääris ning teine 
Reidi tee poolses osas (vt manuse olev pilt).  Mõõdetakse 24 tunni jooksul 
max müratasemeid.

Telefonis rääkisime, et  vaja lihtsalt mõõtmise andmeid, kuid mis 
(faili)kujul need peaks olema? Kas nagu protokoll või mõõtetulemused 
diagrammina vms?

Tagasisidet ootama jäädes

Kristiina Sai

Kinnisvara projektijuht

AS Tallinna Sadam

Tel 53003916

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.ts.ee/> www.vanasadam.ee

 <http://www.ts.ee/> www.ts.ee

 <http://www.ts.ee/>     <https://www.linkedin.com/company/port-of-tallinn/> 
<https://www.facebook.com/portoftallinn> 
<https://www.instagram.com/toomelinnasadamasse/>

From: Liis Korp < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: reede, 27. september 2024 10:46
To: Kristiina Sai < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Vs: Vanasadama D-terminali ja lähiala DP

Tere

Nõustume, et kui liiklusandmed on jäänud samaks, siis ei ole vajalik uut 
müramodelleeringut planeeringualal koostada.

Küll sooviksime näha reaalseid mõõtmisi, kus oleks näha liiklusest 
põhjustatud maksimaalsed müratasemed  ning teised võimalikud mürasündmused 
planeeringualal.

Soovitame vähemalt 24 h mõõtmisi, et joonistuks välja, kas ja kui palju 
maksimaalse mürataseme ületusi planeeringualal esineb, et saaks vajadusel 
leevendusmeetmeid planeerida, seda nii heliisolatsiooni- kui ka ruumide 
paigutuse osas.

Lugupidamisega

Liis Korp

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5552 5830

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.